Cukierki to jedne z najpopularniejszych reklamowych słodkości. Dostępne są one w wielu różnych smakach: miętowym, jabłkowym, truskawkowym, pomarańczowym czy cytrynowym. Różnić mogą się one od siebie również kształtem czy wielkością. Tego typu produkty smakują każdemu – zarówno dzieciom, jak i osobom dorosłym. Doskonale sprawdzają się one w roli drobnego upominku podczas wydarzeń branżowych takich, jak targi. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by umieścić je na recepcji i w sali konferencyjnej lub dodawać do składanych przez klientów zamówień. W przypadku reklamowych słodyczy liczy się jednak nie tylko ich smak, lecz również opakowanie. Więcej informacji na ten temat – poniżej.Cukierki reklamowe pakowane mogą być między innymi w metalizowane opakowania. Do ich zalet zaliczyć można między innymi estetyczny wygląd, nieprzemakalność oraz szczelność. Wszystko to sprawia, że doskonale sprawdzają się one w roli opakowań rozmaitych słodkości oraz pozostałych produktów spożywczych.
Cukierki reklamowe to nie jedyne wyroby, które posiadać mogą metalizowane opakowania. Bardzo często stosuje się je w przypadku herbaty liściastej, kawy mielonej czy wszelkiego rodzaju suchych wyrobów, w przypadku których kluczową kwestią jest zachowanie intensywnego aromatu przez długi czas. Dotyczy to między innymi kakao czy przypraw. Metalizowane opakowania sprawiają, że produkt, który został w nie zapakowany po otwarciu ma świeży aromat.
cukierki reklamowe zapakowane w metalizowane opakowania są niezwykle skutecznie zabezpieczone przed szkodliwym działaniem czynników takich, jak promienie słoneczne czy woda. Sprawia to, że produkty tego typu są w stanie bez szwanku przetrwać przechowywanie czy transport w niekorzystnych warunkach. Nie bez znaczenia jest tutaj również kwestia wizualna. Słodkości zapakowane w metalizowane opakowanie prezentują się niezwykle estetyczne, co czyni z nich idealny pomysł na prezent. Takie produkty sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów i zapadną w ich pamięci na długi czas.