Decydując się na gadżety reklamowe, warto wziąć pod uwagę przede wszystkim opinie klientów. Chodzi o to, że w takiej sytuacji jedynie popularne produkty powinny stać się gadżetem reklamowym. Nie trudno się domyślić, że dzięki temu zwiększa się szanse na powodzenie całej akcji promocyjnej. Wszystko to dlatego, że popularne gadżety reklamowe będą cieszyły się większym zainteresowaniem wśród grupy docelowych odbiorców akcji promocyjnej. Jednym słowem wybierając gadżet reklamowy, zawsze warto kierować się tym, co o tego rodzaju elementach myślą klienci. Chodzi przede wszystkim o dobór przedmiotu, który idealnie wpasuje się w oczekiwania tych osób.Jeśli chodzi o popularność gadżetów reklamowych, to bez wątpienia na pierwszym miejscu są właśnie kubki reklamowe. Wszystko to dlatego, że są to praktyczne naczynia, z których wiele osób stosunkowo często korzysta. Co więcej, wykorzystywane są one nie tylko w domu, ale również na przykład w pracy. W ten sposób reklama na nich umieszczona ma szanse dotrzeć do większego grona potencjalnych zainteresowanych ofertą reklamodawcy. Dlatego właśnie kubki są tak popularnie wykorzystywanym gadżetem reklamowym.
Poza tym, jeśli chodzi o kubki reklamowe, to nigdy nie ma ich dość. Oznacza to, że niezależnie od tego ile takich elementów mamy w domu, to zawsze chętnie przyjmuje kolejny. Dlatego też wybierając takie gadżety reklamowe, nie ma obawy, że nie będzie zainteresowania nimi. W ten sposób, jeśli tylko nadruki reklamowe zostaną dobre przemyślane i umieszczone na kubku, to jest spora szansa na to, że gadżet spełni swoje zadanie.
Większość osób uważa, że kubki reklamowe to ciekawy pomysł na prezent. dlatego właśnie wiele firm decyduje się na taką formę upominku dla swoich klientów. W takiej sytuacji jednak nie powinno być na kubku zbyt wiele nadruków. Przejrzysty i nienachalny gadżet reklamowy o wiele bardziej się sprawdzi. Dlatego też w takiej sytuacji można na nim umieścić na przykład jedynie nazwę reklamodawcy lub jej logo. W takim przypadku gadżet reklamowe w tej formie będzie promował całe przedsiębiorstwo, a nie jedynie elementy jego oferty.