Jeśli chodzi o gadżety reklamowe, to nie tylko ich kształt i zastosowanie będzie miało znaczenie dla powodzenia kampanii reklamowej. Równie ważne jest to, w jaki sposób przygotuje się nadruki reklamowe, których przecież nie może zabraknąć na powierzchni takich upominków dla klientów. Dlatego właśnie planując wykorzystanie gadżetów reklamowych, zawsze należy mieć to wszystko na uwadze i dokładnie sprawdzić, jak producent wykonał nadruk reklamowy. Odpowiednio przygotowany i przedstawiony napis na gadżecie reklamowym ma ogromny wpływ na to, jak promocja i reklamodawca są postrzegani przez odbiorców tego rodzaju wydarzenia.Jeśli chodzi o kubki reklamowe, to mają one sporo miejsca, gdzie można umieścić nadruki reklamowe. Nie oznacza to w ogóle, że cała powierzchnia tych gadżetów koniecznie musi być pokryta nadrukami reklamowymi czy dekoracyjnymi. Zawsze planując wykorzystanie nadruków, warto sprawdzić, jak całość się będzie prezentowała, a więc czy będzie atrakcyjna pod względem wizualnym. Do tego przecież zależy to, czy potencjalni klienci reklamodawcy zainteresują się tego rodzaju upominkami i zawartymi na nich treściami reklamowymi.
Na pewno kubki reklamowe powinny mieć na sobie nadrukowane informacje związane z tym, czyją kampanię reklamową wspierają, a także czego dotyczy to wydarzenie promocyjne. Poza tym na nadruku można umieści inne dowolne treści i grafiki, ale jednocześnie nie można zapominać o tym, by całość była czytelna, zrozumiała i przede wszystkim ciekawa. Wpływ na zainteresowanie gadżetami reklamowymi będzie miała również jakość ich wykonania. Wszak im lepsze jakości składniki do nadruku się użyje, tym bardziej widoczne będą nadruki.
Poza tym Kubki reklamowe można użytkować nie tylko podczas trwania kampanii reklamowej, ale praktycznie przez wiele lat. Dlatego właśnie im lepiej wykonany nadruk, tym dłużej będzie się trzymał na powierzchni gadżetu reklamowego. Dopóki treści reklamowe na gadżecie będą dobrze widoczne i atrakcyjnie się prezentowały, to akcja promocyjna firmy praktycznie będzie działała.