Oczywistym jest, że z usług współczesnych salonów fryzjerskich korzystają zarówno mężczyźni jak i kobiety. W końcu włosy rosną bez względu na płeć i trzeba je chociażby systematycznie podcinać. W tym miejscu jednak warto zauważyć, że usługi fryzjerskie oferowane płci pięknej mają znacznie szerszy zakres, stąd generują też większy zysk wszystkim zakładom fryzjerskim. Ta zasada jest bardzo często brana pod uwagę w przypadku stosowania przez przedmiotowe firmy w zakresie szeroko pojętych działań marketingowych.
Jak wpłynąć na klientów salonu?
Zapewne każdy właściciel profesjonalnego salonu fryzjerskiego zastanawia się, jak przekonać możliwie jak najszersze grona potencjalnych klientów do skorzystania z przedstawionej oferty. Najważniejszą kwestią jest w tu przede wszystkim określenie rodzaju klientów zakładu i porównanie swojej oferty z firmami konkurencyjnymi. Aby pozyskać jak najwięcej klientów należy na pierwszy plan wysunąć poprawę jakości oferowanych usług przy relatywnie niezbyt wygórowanych cenach ich świadczenia. Zawsze są to elementy, które przyciągają najwięcej klientów. Aby jednak doszło do takiej sytuacji, należy odpowiednio skutecznie wypromować działalność zakładu. Ważne są nie tylko reklamy w lokalnych środkach masowego przekazu, ale również Upominki reklamowe dla nowych klientów, akcje promocyjne, pakiety tańszych usług dla stałych klientów, a nawet ulgi na świadczenie usług dla klientów, które przyprowadzą do salonu nowe osoby.
Upominki reklamowe dla klientów salonów fryzjerskich
Jak wspomniano na wstępie, największy zysk salonów fryzjerskich generują kobiety. Rodzaj usług fryzjerskich jest w tym przypadku o wiele szerszy i tym samym bardziej dochodowy. W grę wchodzą nie tylko zabiegi strzyżenia, modelowania i farbowania, ale również bogaty zakresu usług o charakterze pielęgnacyjnym, np. sauna dla włosów z maską odbudowującą strukturę zniszczonych włosów. Są to najczęściej zabiegi, które nie są obowiązkowe, a tylko fakultatywne. Aby więc przekonać potencjalne klientki do skorzystania z nich, warto je odpowiednio zachęcić. Argumentem w tym przekonywaniu będą nie tylko promowane zalety wspomnianych zabiegów, ale również różnorodne upominki reklamowe dla klientek. Mogą nimi być nie tylko klasyczne gadżety reklamowe, ale również próbki kosmetyków do włosów, akcesoria do pielęgnacji a nawet darmowe karnety upominkowi na określony zabieg.
Pawel mówi :
Czekoladki reklamowe z napisem